fortfarande onsdag

2009-01-21, 20:40:57 / Kategori:
Kom hem kring halv sex, träffade mamma på bussen så slapp sitta själv. Efter skolan så gick jag på stan med maria ett tag och sen gick jag till gymmet. Kändes härligt att träna faktiskt. Juste fick ett sms från lira idag, att jag hade blivit tilldelad ett arbetspass. Hur låter det med lördag, klockan nio till fem? Försäljning skulle min grupp tydligen hålla på med. På björks, gamla poten typ..? Uh låter tungt, jag vill ju bara sova ut på helgen och inte tvingas stiga upp till något.
Nu såg jag nyss iallafall topmodel innan det byttes till semestersvenskarna, haha. Är trött nu så det blir nog en tidigt kväll, även om jag börjar tjugo i ett. Men jag som bor såhär lite outside, måste ju ändå ta en buss som går klockan tio. Hade dock kunnat ta tolv bussen, men tänkte göra bort lite grejer, typ data grejen på ninas och så. Sen ska jag ju köra imorgon också vid tre, hoppas det går lite bättre än förra iallafall! Inte för att jag ska klaga på förra gången heller, men bättre kan det ju alltid bli.


XOXO

Hanna

du går på körskolan för att lära dig, alltså betyder det att du inte ska kunna alllt å att det inte ska gå bra från början. då hade duint ebehlövt gå i körskola. Men det kommer kännas bättra, bara att kämpa pÅ !



2009-01-22, 09:07:28 URL: http://hannakorsby.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?