sextonde januari - fredag

2009-01-16, 17:47:00 / Kategori:
Ja och nu så kommer helgen som för många är väldigt efterlängtad. Även mig då faktiskt. Började tolv och slutade två, ganska skön dag. Gjorde ändå ingenting vettigt, enligt mig själv. Efter skolan blev den en runda på stan och sen hem. Och här hemma fick jag äntligen min efterlängtade skål med mina mumsiga flingor och mjölk.
Ikväll var det först tänkt att jag hanna alle och jonas skulle se film, men vi tar det imorgon efter hannas jobb istället. Sen gör jag och hanna en sleep over, nästan som vanligt tänkte jag säga men det är fan ett tag sen nu. Vi har det så trevligt då :) Så ikväll blir det bara att vara hemma, vilket kan vara skönt det också. Ska fråga sen om jag kan ta en körtur och handla lite gotta och sånt, för vi måste tydligen handla ändå eftersom kylskåpet står tomt. Tror också det skulle gå någon bra film ikväll på tv om jag inte minns helt fel.

Såg också att anneli laddat upp lite bilder sen gävle, som jag faktiskt tog!
Så härligt gäng.

fredriks mumsiga drinkar     
                                                                                    

tess anneli jag

   

bäx niclas oskar anneli tess jag          
                                 

bäx biljard

Hanna

det är ett för bra (läs för jävla länge sedan) vi sov !!



2009-01-17, 01:05:32 URL: http://hannakorsby.blogg.seorsby.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?