sjätte januari - tisdag

2009-01-06, 14:43:37 / Kategori:

Igår kom tjejerna hit på middag, as mysigt! Vi gjorde hamburgare och hade dip och allting, väldigt gott måste jag säga. Sen bar det av in mot stan. Vill inte och orkar inte gå in på alla detaljer, men nog var det en kul kväll alltid :) För det mesta! Och det slutade med att åtminstone jag och hanna gick hem, ovanligt? haha.
Kom tillbaka hem till mig någon gång i morse, lagade lite mat, tog ut hunden och sånt där vettigt. Idag ska jag göra absolut ingenting, fyfan vad underbart! Samma imorgon, förutom att packa förhoppningsvis, eftersom jag hanna och anneli åker till gävle imorgon kväll! Framme torsdag morgon och hem igen på söndag. Kommer bli kanon, känner det på mig :)

XOXO






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?