sjuttonde janurari - lördag

2009-01-17, 15:33:42 / Kategori:
Idag har jag hittills inte gjort någonting alls. Vaknade vid elva, såg klart en film, somnade om lite igen, gick upp och såg en till film och nu sitter jag här och ser reprisen på trollkarlens hemligheter. Förresten så råkades jag somna med datorn på, och alltså inloggad på msn hela natten, och när jag vaknade var det kanske fem stycken som skrivit och frågat vad jag egentligen gör uppe den tiden (alltså typ tre på natten). Men frågan är väl egentligen vad ni själva gör uppe då, om det nu är så sent egentligen? Tyckte det bara var ganska roligt.
Innan jag åker till storheden för att åka med hanna hem ska jag och mamma fara och övningsköra lite. Känns nästan brådis nu. Om dom bara kan komma hem någon gång då? Är dock också sugen på en sån här liten hamburgare på max, dom här nya. Pepperoni Jr? Om ni vet vilken jag menar. Tänk om man skulle ta en sån medans man väntar! Sen är det väl då film med alle och jonas om allt blir som det är tänkt. Fan vad skönt att bara ta det riktigt lugnt en helg.
Nä nu ska jag packa lite smått och höra mig för.


XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?