tjugoandra januari - torsdag

2009-01-22, 21:02:40 / Kategori:
Ja och så var det helg. Iallafall för mig, och några till i hp2a. De ända två lektionerna vi har imorgon tillsammans blev inställda, och det tackar man ju inte nej till. Det var en ganska skön dag. Började tjugo i ett då, men åkte ändå in klockan tio. Väntade till klockan elva då jag gick och satte mig på ninas framför datorn till typ tolv. Då kom linda och vi gick till idrotten tillsammans. Där skulle vi utöva badminton, vilket inte är det jag gillar såhär allra mest. Men det funkade. Sen hade vi den här nya kursen som började i tisdags, arl. Säkerhet och någonting vad den nu handlade om. Sen gick jag direkt till ninas då jag skulle ha min andra körlektion. Och nu var jag faktiskt nöjd. Hon prickade till och med av någon punkt som jag klarade av och hon godkände. Nästa lektion är nog på onsdag tror jag?
Sen blev det en kopp varm choklad på mat & prat. Det var trevligt.
Imorgon ska jag också åka in klockan tio till stan, även om jag nu är ledig. Bokade in data tid på ninas när jag var där tidigare i veckan och orkar liksom inte boka av eller så, så lika att jag går. Sen ska tydligen jag och hanna och träna när hon slutat, kring två. Woho, det är kul att ha någon att träna med, man blir som mer motiverad då, iallafall jag :)
Sen återstår ju det där försäljningsjobbet med laget på lördag, gruvar mig.
Nu ghost visper, spännande.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?