tjugonde januari - tisdag

2009-01-20, 23:24:27 / Kategori:

Varför finns det så långa dagar som till fem?
Dock hann jag med väldigt mycket idag kändes det som. Hade då min första körlektion idag. Gick väl helt ok, hon hade dock lite taskig attityd. Hon sa typ: haha, hade du tänkt köra över dom eller? När jag nu inte tydligen saktade in inför ett övergångställe i tid. Men hur som helst. Sen hann jag till och med ha ett samhällsprov eller läxförhör vad det nu var, om lagar och sånt. Vilket jag inte visste om så det blev ju en trevlig överaskning.
Sen på webbisen la vi ut våran sida nudå som vi jobbat med hela höst terminen, så det kändes lite kul. För nu ska vi börja jobba med photoshop och sånt roligt istället!
Och igår fick man en inbjudan om middag idag (tisdag) då, så efter fem slaget när vi slutat mötte jag upp hanna i stan så åkte vi hem till henne. Sen kom tina anneli och isabell också dit. Efter en kort tid började vi med maten, som var tacogratäng! Underbart gott. Alltid roligt och trevligt att lyxa till vardagen lite :)
Imorgon är det ända dagen jag börjar normal tid, alltså kvart över åtta på hela veckan så känns lite tungt att stiga upp. Ska dessutom och träna sen också, tror jag. Känns som att nu när jag väl börjat så måste jag ju fortsätta, haha.

På tal om bananer så har jag och hanna lämnat in en intresse anmälan nu.....! :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?