tjugonionde januari - torsdag

2009-01-29, 19:57:52 / Kategori:
Började dagen med sovmorgon, ända till tjugo i ett faktiskt. Men jag åkte in med tio bussen, satt vid datorn på ninas från elva till tolv och sen började vi då med gympan. Boxning, tro mig det kändes det också. Sen hade vi nån "tävling" och ja, våran klass verkar vara väldigt tävlingsinriktad iallafall, vilket jag inte visste. Sen hade vi arl men fick bara ett pappaer med uppgifter som ska vara gjort till tisdag, som jag gjorde klart direkt jag kom hem. Ska bara skicka in den till honom så har man sovmorgon på tisdag också!
Imorgon är det fredag. Går inte veckorna fort? Jag tycker då det nyss var måndag. Ska hur som helst ha en dejt imorgon! Trevligt, var nu ett tag sen vi sågs. Sen har vi återigen bara två lektioner sen blir det väl typ stan en sväng innan jag åker hem. Vet inte vad som händer sen, alla ska ju typ ut. Har alla pengar utom jag eller? Haha.
Funderar på att gå på spinning på lördag morgon, klockan tio. Känner bara hur skönt det skulle vara. Kanske ska boka in det på en gång?
Nu ska jag iallafall ta och se sveriges värsta bilförare.


XOXO

you're classmate L

Vem ska du dejta? :P



2009-01-29, 23:15:29

linda

Menar your inte you're hahahahaha :D



2009-01-29, 23:16:22

Erika

sveriges värsta bilförare för ju hysteriskt kul ;) speciellt klimateriet häxan!



2009-01-30, 11:08:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?