tjugosjunde januari - tisdag

2009-01-27, 19:18:58 / Kategori:
Lång dag, ända till klockan fem. Webbisen går mycket bättre nu iallafall, förstår vad jag gör saker nu och framför allt varför. Annars har dagen varit rätt lugn. Hann aldrig kolla på skor efter skolan så får ta det imorgon efter skolan och körlektionen och allt jag ska hinna med. Måste ha nya nu.
Kul, när man kommer hem luktar hela huset fortfarande jävla rök och det är is kallt, tror jag såg -17 på termometern här för ett tag sen. Har faktiskt inte så mycket att skriva om idag. Förutom att jag såg på blogg.se framsida att twilight 2 har biopremiär 20/11 2009. Iallafall i usa, och sverige hoppades på samma datum! Håller tummarna hårt som tusan.

Är det för mycket begärt? Eller är detta tacken? Schyrre..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?