andra juli - torsdag

2009-07-02, 23:38:11 / Kategori:
Ja för en vecka sen åkte vi mot kiruna, jag hanna och ida. Vi kom fram ungefär vid den här tiden, och vi åkte ut en sväng och dom guidade mig lite. På fredagen började festen hos idas syster och det folket, sen gick vi ut till några andra, och eftersom jag inte nu vet vad alla heter eller vart allt ligger får ni nöja er med det. Vi åkte karusell! Hann dock inte ens ner på nedre delen av området, men det var kanon kul ändå.

På lördag satt vi med linus, bl några andra lulebor och norrmän på campingen innan vi gick in mot området. Då började vi med att se turbonegro, sen timbuktu. Sen fick vi även en liten skymt av ulf lundell. Vi rände på lite grann, besökte ferrum och arran (tror det stavas så), och sen gick klockan alldeles för fort. Vi satt iallafall hos hannas kompis i närheten av där vi bodde till typ sju, då gick vi och la oss, och festivalen var slut :/
Men nästa år igen va?! Bara 348 dagar kvar. För att sammanfatta hela helgen kan jag säga super trevlig kanon helg :D


en bild som jag fått från helgen! kmr fler


Nu kom jag precis från kalix, var där från i tisdags. Har stekt med erika, rott gummibåt! Åt pizza på b4, sen kom linda och vi tog en drink! Idag har vi varit och spelat minigolf och så innan jag körde tillbaka mot luleå. Imorgon ska jag och hanna grilla och sådant med mattias mathias och co. Sen på söndag åker hon & jag mot min stuga, en bit ovanför övertorneå. Blir där tills tisdag typ, fan vad mys pys vi ska ha det! ♥









Maria

äntligen lite uppdatering;P men Emma när ska vi träffas?(:



2009-07-03, 15:46:08 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?