fjortonde juli - tisdag

2009-07-14, 19:19:38 / Kategori:
Hett. Mötte erika i stan i morse och vi hade en hel dag på stan. Samtidigt körde vi hem thomas. Sen la vi oss på solsängarna och somnade ett tag tror jag till och med, haha. Åkte till konsum och köpte lite gotta till ikväll. Imorgon klockan kvart i fem stiger vi upp. Fem åker vi. Klockan sex lyfter planet, shit. Men det kommer nog gå bra, bara vi hittar bilen så löser sig resten.

Dom dagar som har varit har jag umgått mycket med hanna, men tyvärr fick vi ingen hel solig dag tillsammans så vi kunde steka och bada..:( Men det kommer, snart! Vi har typ varit i min stuga i övertorneå typ, sen åkt freelines och ja, läst twilight! Japp, hanna har fått mig att börja läsa böckerna! Tack ♥

Nu ska vi lana! Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?