åttonde juni - måndag

2009-06-08, 22:51:04 / Kategori:
Har typ varit hos hanna i två veckor känns det som. Inte mycket jag varit hemma iallafall. Men nu är jag det. Kom precis hem från träningen, årets första för min del faktiskt. Imorgon får jag nog känna värken. Dock skippar jag träningen imorgon för att kolla in balen, det är ju handels, samhälls och ja vem mer det nu var. Tänkte faktiskt åka till kalix sen, men skulle få en tid här någon dag i veckan för att byta ruta, så kan inte alls åka. Måste fixa till bilen nu känner jag.
Helgen var kanon den också för den delen.

Nu närmar det sig, nu är det faktiskt studentveckan för de flesta. Och på fredag, då! Blev bjuden sen till hanna på lite mat och fika efter deras utsläpp. Kommer nog bli kanon.

Nu har då jag officiellt tagit sommarlov iallafall.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?