andra mars - måndag

2009-03-02, 19:59:22 / Kategori:
Snöoväder eller vad. Ville inte ens gå ut idag, men några svängar blev det ju. Och när jag skulle från linda så upptäcler jag ju att min buss går via universitetet just den svängen. En lite småtrist konstig historia, sammanfattar den iallafall med att den gick ju inte förbi den busshållplats jag stod på då. Och busskuren var inte precis något vindskydd. Så tog llt bussen istället och gick skjuts från sjukhuset. Var bokstavligt talat dyngsur.

I fredags sa ju min körskolelärare att jag skulle ringa på måndag och boka halkbanan. Så ja, jag ringde ju dit idag då för att boka. Fick en tid sista mars? Men jag vill bli klar innan första april så jag slipper gå en till risk grej som kostar ännu mer pengar, en del kanske vet vad jag pratar om? Så pappa skulle prata med hans vän i kalix som också håller i halkbanan där så kanske jag bokar den själv istället. Är ju så nära och ändå känns det allt för långt borta.. Hjälp?!

Resten av veckan ser väl ungefär ut på detta viset:
Imorgon ska jag nog till hanna
Ondag, bad i pite med alla damerna!
Torsdag, körning
Fredag, körning, kanske utgång?
Lördag, hoppas på skoter och stuga
Söndag, skoter kanske, sen sörja att lovet tyvärr redan är över.


Men närmare kommer ju min födelsedag!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?