artonde mars - onsdag

2009-03-18, 20:58:49 / Kategori:

Ända dagen i veckan vi börjar kvart över åtta. Man pallrar sig in till skolan, och jo.. Läraren är sjuk. Det är ju kanon. Sitter iallafall av tiden vid datorerna och väntar på att vi ska börja camillas lektion. Så himla kul med bokföring, woho! Efter det så börjar vi diskutera lite. Om vi är klara i samhälls behöver vi inte gå på den lektionen, som var efter lunch. Och om vi klarade provet i ny försäljning, behövde vi inte gå på den heller. Så hips vips slutade vi efter lunch, och då var klockan kring halv tolv när vi gick från matsalen.
Så jag och maria traskade på stan. Var på stort shoppinghumör, vilket nog märktes. Fick med mig en tröja från gina tricot, ett par jeans leggins från vila, en stickad kofta från vero moda, och några örhängen. Då blev jag glad :) Sen träffade jag andreas efter att han varit klart på skolan, så tog vi kaffe på roasters. Gud vad fint det har blivit där, jätte mysigt, och stor (tummen upp). Gick sen vidare mot ninas och pratade. Haha lite roligt att jag hade ett missat samtal precis från ninas typ en minut innan jag kommer in till kontoret där. Så fick mig en körlektion imorgon bitti. Lite surt ändå att behöva kliva upp så tidigt på födelsedagen och allt, men vill iallafall få det bort gjort så jag tackar och tar emot liksom.
Sen begav jag mig iallafall hem, efter kanske tre fyra timmar. Kändes faktiskt bra att hinna göra så mycket idag. Väl hemma skiner solen som aldrig förr, så jag traskar ut med hunden, han behöver ju motion han också. Resten av kvällen blev det jag och tv,n ♥ Känns lite konstigt att inte ha någon läxa att läsa eller så, men klagar inte. Tycker vi hade nog förra veckan.
Mor med resterande familj kom hem typ klockan åtta. Åt precis middag, lite väl sent tycker jag. Men det är inget konstigt i våran familj inte. Satt nyss och kikade lite recept inför imorgon och helgen. Så borde kila och baka någonting nu innan det blir allt för sent. Måste spela in grey´s också, kan ju inte missa det.
Börjar bli lite smått nervös nu. Undra om det kommer vara när man var liten. Jag kunde aldrig somna dagen innan min födelsedag. Haha ojoj! Imorgon tio över åtta på morgonen, då.


Iallafall tröjan jag köpte.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?