fjortonde mars - lördag

2009-03-14, 22:11:00 / Kategori:

Någon mer än jag som tycker melodifestivalen suger? Nog för att så många kanske inte sitter hemma en lördagkväll och sen melodifestivalen med familjen, men nu blev det så, och jag tycker då det. Det såg bra ut där ett tag men måns i toppen, men svenska folket? Vad tänker ni med.  Operan vann och snälla snälla kom alltså tvåa. Fyfan, nu lägger jag ner melodifestivalen för gott.

Hade tänkt åka till kalix idag eftersom pappa skulle hem från någonstans och då var i luleå. Men nej, så blev det iallafall inte. Igår var vi på björks och firade mathias som fyller nitton imorgon. Och ja imorgon, laddar inför en ny skolvecka. Ska nog med mamma på stan, såg en jätte fin tröja jag måste köpa. Och ett par skor ska jag gå och kolla på, och en ny skinnjacka är nödvändigt.. :s Huvva mycket pengar. Nu ska jag göra något gott att äta (inte godis eller sånt snask), utan något annat! Och fortsätta se evan den allsmäktige. Ha en underbar fortsatt lördagkväll gott folk.



Erika

Ja, mello suger BALLE!



2009-03-14, 22:44:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?