fortfarande fredag

2009-03-06, 16:48:23 / Kategori:
Vaknade upp hos andreas i morse. Åkte in till stan och sen gick jag till ninas. Dött, kolsvart, det visade sig att jag var den enda som skulle köra just då. Men det gick bra. När vi var klara frågade jag också hur många gånger hon tippade att jag hade kvar, så ska boka in tre körlektioner till på måndag, sen gör jag iprincip bort teorin i veckan och nästa vecka.
Och halkbanna är bokad. Fick till och med en tid för riskettan den sjuttonde, faktiskt samtidigt som andreas haha. Så vad tror ni? Håller tummarna nu. 1 3

Igår fick jag följa med familjen pettersson och bowla. Haha vem vann tror ni?! Jo jag.  Sen gjorde vi typ ingenting resten av dagen, vilket faktiskt var helt okej.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer. Ska vara hemma på middag här iallafall sen så ser vi. Ut eller blir det imorgon? Ska jag kanske bara ta det lugnt en kväll hemma? Många funderingar.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?