nionde mars - måndag

2009-03-09, 15:37:25 / Kategori:
Kvart över sju ringde klockan i morse. Men den råkade jag nämligen stänga av. Så vaknar istället av andreas telefon som ringer, men då missade vi ändå första lektionen.
Vi åkte in vid tio, gick och åt och sen prov direkt. Haha vi fick ju ha med våra anteckningar så det kändes rätt bra ändå, att återberätta om hamlet och shakespeare. Sen gjorde vi bort lite lektionsarbete så vi fick sluta klockan tolv typ.
Då gick jag till ninas. Fick sällskap även dit. Direkt kontoret öppnade boka jag in någon körlektion till, men kul att det är så jävla många som ska ta det nudå! Första lediga tiden med vilken lärare som helst var typ andra april. Men hon skrev däremot upp mig på en lista där jag var först, så om någon avbokar en lektion blir den min!
Sen återgick jag till fas repetitionerna. Klarade en, bara två gånger till nudå, ja. Åkte hem sen ganska direkt.
Andreas frågade om jag ville komma förbi sen ikväll, låter lockande.

Nu ska jag gå och locka mitt hår i brist på annat!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?