sextonde mars - måndag

2009-03-16, 15:18:14 / Kategori:

Och solen fortsätter att skina som aldrig förr. Det tinar allt mer och mer nu, skönt det känns. Ända nackdelen är att man blir så blöt om fossingarna! Dagen gick rätt fort idag eftersom vi fick sovmorgon eller iallafall jag, från den första lektionen. Sen blev det stan en sväng, less ja blir, tröjan jag kollade på var på tok för stor. Förresten kanske det är dags för en tunnare jacka snart, höll på att dö i den jag hade idag iallafall.


Imorgon har vi egentligen sovmorgon, men då ska jag vara på ninas från åtta till tolv. Riskettan. Det är faktiskt den första gruppen som får ha den utbildningen, tror dock inte det är något att riktigt hurra för. Klarade dessutom sista lila punkten på teorin idag, yes. Såg också att jag hade ett missat samtal igår från ninas, kan tänka mig att det var en körlektion som någon avbokat, men ja jag missade ju att svara. Osis. Får bara hoppas att dom ringer igen.

Istället för att gå ut och njuta av det fina vädret och att sitta vid datorn ska jag göra min kompis tv,n sällskap.



Linda

mannen på bilden: din drömprins? ;)



2009-03-16, 21:25:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?