sjuttonde mars - tisdag

2009-03-17, 17:54:45 / Kategori:
Började med att sitta från åtta till tolv på ninas då i morse, riskettan där. Fan vad surt att sitta där. Men dom bjöd iallafall på go mackor och kaffe. Om man ska se det positivt. Dom pratade en hel del och så fick vi se filmer. En bland annat om när folk kört rattfulla, förlamade sin kompis så han blev helt olik, och döda sin kompis. Det var så jävla hemskt. Kör aldrig rattfull!

Imorgon tänkte jag gå in på körskolan och se hur jag ska göra, är ju klar med teorin så om man eventuellt kunde ta och boka teori prov och uppkörning kanske, skulle ju inte vara helt fel.
Måste springa in på cubus någon dag också, innan apu,n. Så jag får lite information och så tills nästa vecka då den börjar. Tror det kommer bli kanon! Och så får jag ju vara på samma plats som hanna också.

Börjar längta till fredag nu gott folk. Dock längtar jag väl lite mer till torsdag eftersom det är som sjävla dagen, men ni förstår nog. På lördag kommer typ alla andra, alltså släktingar och sånt och firar så det blir nog bra det här. Tjock helg!



flicka.... 18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?