tionde mars - tisdag

2009-03-10, 22:24:28 / Kategori:

Såg nyss ett till avsnitt av desperata husfruar. Tänkte tillbaka lite, för en vecka sedan på lovet satt vi hos hanna, spelade spel, åt kladdmuffins och grillade korv! Åh.
Hur som helst, fick ju en tid för körning idag, tackade och tog emot. Den gick bra, snart klar. Nu funderar jag bara på hur jag ska göra imorgon, om jag ska boka spinning vid fyra? För jag vill ändå sitta och göra repetitionen på ninas efter skolan. Det återstår att se hur det blir med det.

Mamma är också på mig, vad ska jag göra på min födelsedag? Har några planer men vi får se, det är ju tio dagar kvar än så länge. Hur som helst blir den nog bra, bara jag har mina nära och kära.

Nu ikväll återstår endast plugg. Ny försäljning. Säljprocessen. Mums!


Linda

Åh nej emma! råkade skriva fel det ska stå "INTE på grund av er på skolan"

ojoj, så fel det blev :O tur att du sa någonting, annars hade man ju börjat undra!

Nepp, du har ju bara varit helt underbara idag :)

och dom andra förstås.



2009-03-10, 22:29:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?