tjugotredje mars - måndag

2009-03-23, 18:37:28 / Kategori:
Och nu var apu,n igång. Började nio och fick fara hem vid fem. Har endast galgat upp och vikt kläder.

I lördags blev det inge golf garden utan vi bestämde oss för att bowla istället. Jag vann! Typ tror jag, mest iallafall :)



I söndags blev det en promenad i det fina vädret, och jag måste ju säga att solen värmde en hel del, för att vara mars. Sen kände jag mig dock fortfarande sjuk, som aldrig förr. Det ville ju inte ge sig. Så när jag kom hem åt jag en hel vitlöksklyfta! Såklart blanda jag i den med maten jag åt men ändå. Blev bland det äckligaste jag ätit, men har ej ont i halsen nå mer iallafall, så det är att rekomendera!

Nu ska jag söka jobb, wish me luck. Sen ducha, sen sitta framför tv,n till ballar av stål börjar.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?