elfte november - onsdag

2009-11-11, 19:46:32 / Kategori:
Ännu en dag har segat sig fram på coop. Nu börjar jag bli less, kan packa upp och fronta nu, okej.
Var ganska död i morse, blev lite sent igår, så fick inte mina timmar jag hade beöhvt känner jag. Provet igår då, kändes väl ändå helt okej, men skulle inte chansa på högre än g, kanske. Jag skriver aldrig så himla mycket på proven, men jag brukar ha tur.

Om jag tror rätt så har vi inget mer i veckan, så nu kan jag bara ta det lugnt på kvällarna, vilket känns otroligt skönt. Imorgon praktik, sen fredag skolan då ofc. Men sovmorgon nu, eftersom jag lägger ner matematiken. Sen åker jag förhoppningsvis!

Är nöjd för det mesta, och när hanna kommer hem blir allt perfekt! puss i ljumsken nackspärret! ♥

ny blogg design, wo!


Gurra

OJ vad chokad jag blev när jag kom in här på din blogg! trodde jag var helt fel först, men vad duktig du är! fint blev det(:



2009-11-11, 23:08:14 URL: http://maaariaa.blogg.se/

Nackspärret

Haha jag blev också rädd som fan, skrev adressen igen! haha

ååh jag saknar dig, kommer hem snart!!!!



2009-11-12, 21:07:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?