tjugoandra november - söndag

2009-11-22, 20:10:17 / Kategori:

Galen helg. Och nu är den slut igen. I fredags så var jag med alle, vi åt med mamma och co. på kebab huset och sen kollade vi idol och sånt där.
I lördags följde jag med mamma och körde mormor och morfar till kallax, dom skulle till thailand. Sen for vi på storheden och handlade lite. Efter middagen körde jag till hanna, och där började vi fixa oss lite smått. Sen tog vi bussen mot lerbäcken, var dags för en hemmafest. Men trots det så åkte vi mot allstar, bara jag och hanna som kom in där av alla vi var. Trots allt, i stora drag så var kvällen helt okej.
Idag tog jag och hanna en promenad på morgonkvisten, sen återvände vi hem till henne. Vi besökte dock vårdcentralen här för ett tag sen, hon är stark min babe! ♥ Kom hem för ett tag sen, åt direkt middag och sen en kladdkaka på det. Mumsar nu i mig lite chirre och kollar bones, ska se oth avsnittet senare ikväll tänkte jag.

De flesta i min omgivning har idag besökte sjukhuset, vart är vi på väg :/
Krya på er.

 

Pusss ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?