tjugonionde november - söndag

2009-11-29, 20:14:36 / Kategori:
Första advent.

Gårdagen var sjuk, sjukt kul. Började med att åka till thomas där vi hängde ett tag. Sen åkte vi till mjölkudden och var där hela kvällen. Kvällen resulterade en trasig stol, oboy fläckar på mattan, snus i kattmaten och så vidare. Körde fest folket till notviken vid två och sen drog jag hem.

Tänkte gå på skyltsöndag idag, kolla lite julklappar och sånt där, men det blev inte så. Som ganska mycket annat just nu så går inget som jag vill. Både under detta tak i norra sunderbyn och ute i världen. Vill flytta härifrån nu, nu, nu. Som sagt, finns det ingen garanti någonstans? Den här trygghetskänslan.

Tänkte glo parlamentet på ett tag. Imorgon är det en ny skolvecka, hipp hurra, fuck.


Jag filosoferar så himla mycket just nu. Min hjärna går fan på högvarv. Ni vet i Bruce den allsmäktige, när han hör människornas böner i huvudet? Så känner jag mig, typ. Jag vet att jag tänker alldeles för mycket på allt, och det är jag väl inte ensam om.
Men automatiskt skyddar man sig, det är ju bara en reaktion. Även om det inte är meningen.

Hasse

Emma, varför pratar du inte med mig om dina funderingar? Jag finns här för dig, som du finns för mig !!! jag lyssnar gärna !



2009-11-29, 22:49:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?