artonde oktober - söndag

2009-10-18, 13:52:14 / Kategori:
Sitter nu och ser idol reprisen.. Hm undra vem som åker ut.
Igår låg jag bara hemma, kände mig inte allt för kry, gör det inte fortfarande heller dock. Sov till elva ungefär, sen såg jag klart filmen jag började se igår, men somnade till. Ikväll ska jag jobba (städa), som alla andra söndagskvällar.

Tänkte planera in ett kalix besök nästa helg, eftersom vi ändå har lov veckan efter, så då kan jag stanna någon dag extra. Hörde dock att linda ska åka iväg just då.. Men får träffa henne snart också :) Och sen då är det halloween..? Vad händer då? Jag vet ju vad jag vill iallafall.

Söndagar är fan alltid lite deprimerande. Men man måste få vara lite så, sista dagen på ledigheten och så.


saknar min lillasyster! ♥ och alla andra i kalix också..


Maria

Gud så söt lillasyster du har!(:



2009-10-18, 22:13:46 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?