sextonde september - onsdag

2009-09-16, 15:41:16 / Kategori:
Oj här har det hänt mycket den senaste tiden. I helgen som var så var jag bland annat i kalix och var ut där, det hade jag dock kunnat avstå såhär i efterhand. 

Har nu bytt till matte b som jag sa, ett steg närmare. Men dock är den svår, men har blivit lovad mycket hjälp av nära och kära så kommer nog klara av det trots allt. Var första gången på idrotten igår, två timmar och tjugo minuter idrott, det längsta jag någonsin haft. Men det var ändå kul, röra på sig, vara ute.

Nu kom jag precis hem från coop. Slitsamt som vanligt, min rygg börjar verkligen ta kål på mig. Men väl där känns det inte som om jag lyfter på fel sätt.. Men vet inte, måste tigga om masage här hemma!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?