sjunde april - onsdag

2010-04-07, 14:42:26 / Kategori:
Började dagen med att fara runt på konsum och coop för att leta färdig packeterade sushi bitar, eftersom jag kände ett extremt sug, men icke, fanns ej.

Bestämde mig för att fara och träna för ett tag sen, sagt och gjort. Så där mycket har jag inte tränat på länge, så det kändes skönt, ska väl försöka komma i någon sånär form till balen, studenten, beachen 2010 som alla pratar om.
Och när jag sitter där på inpuls i maskinen så fastnar blicken på kylskåp där jag ser att dom säljer sushi och sallad från baren. Då skyndade jag mig på att träna så jag kunde bege mig därifrån med ett paket sushi och tog med tillbaka till hertsön. Dom åkte i mig gode fort kan jag tala om, men det var det värt.




Men seriöst, hur praktiskt är det inte att dom säljer sådan mat där på inpuls? En genialisk idé enligt mig










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?