femtonde februari - måndag

2010-02-15, 19:00:16 / Kategori:
Dagen började med mentorstid, tur att några bryr sig iallafall. Då vet man ju vilka som får åka med på flaket!!
Slutade lite tidigare från engelskan, gick på stan, åt en glass för ovanlighetens skull. Sen solade vi och åkte mot hertsön. Ska snart till ica och köpa den största godispåse som man kan ha med på bussen till piteå imorgon också. Där är det en såkallad utbildninsmässa dit alla i norrbotten ska antar jag. Sen drar vi och badar, jag maria martin och joel. Det kommer bli grymt tror jag, som att få vara ett litet barn igen.
I helgen som var åkte jag som sagt till Umeå. Det var typ trevligt, komma bort ett litet tag.
Gick på stan, hittade faktiskt en svart lång kofta, och en sån är ju alltid bra att ha. Sen tog vi en eftermiddags öl på allstar innan vi köpte chips och läsk och gick tillbaka till hotellrummet. Klockan sju hade vi bokat bord på allstar så begav oss dit på middag. Michaela kom dit också så stannade kvar med henne när mamma micke och robin drog sig. Hennes kompisar kom dit och vi köpte lite mer öl. Det började komma mer och mer folk och dansgolvet plockades fram. Men eftersom vi åkte hemifrån ganska tidigt var man ganska körd så gick till hotellet vid tolv.
På söndag kollade vi robin matcher,åt lunch på donken och, sen åkte vi hem igen. Två och en halv timma från umeå, det var inte dåligt. Direkt jag kom hem åkte jag och städade och fick med mig martin hem.
Kan säga att vi slocknade ganska tidigt iallafall,vilken allahjärtansdag!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?