sjuttonde februari - onsdag

2010-02-17, 17:32:53 / Kategori:
Veckorna flyger ju typ fram, eller?
Igår fyllde mamma år, och idag lillasyster som blir hela fem år, grattis!
Igår var vi ju i piteå, mässan sög dock totalt, såg bara äckliga människor typ. Satt och lyssnade på Di leva som pratade, haha gullgubben! Sen kom maria och joel in till piteå, äntligen. Åkte in mot stan och knallade där ett tag. Jag och martin lunchade på ett café, as god mat hade dom där. Vi försökte iallafall fördriva tiden så bra det gick, tillslut åkte vi ut till havsbadet och satt i lobbyn och väntade, men när det var en timma kvar så åkte vi runt och kollade innan vi åkte tillbaka igen. När dom väl öppnade klockan fyra och maria fick springa in så var det väl lite mer positivt. Jag och maria var först ut i badet, till och med snabbare än dudddddsen. 
Tratten blev det först, hihi man kände sig verkligen liten. Vid sex var vi less och åkte. Vi följde med till rosvik till joels föräldrar och väntade på att de skulle äta, sen fick vi skjuts hela vägen in till stan. Vi gick på max som blev vår middag. Tog den här nya burgaren som maria montazami gör reklam för, med kyckling. Den var faktiskt god, stark men god.
Sen åkte vi till mig, trodde det skulle bli något fika när vi kom hem eftersom mamma fyllde år, men icket. Vi borstade tänderna det första vi gjorde när vi kom hem, vilket var kvart i tio. Vi la oss direkt, slog på ett avsnitt how i met your mother, somnade efter halva. Vet ni vad det betyder? Somnade innan halv elva. Vaknade pigg som en mört i morse innan praktiken, gode skönt det var.
Kan vara därför jag är på så sjukt bra humör idag, shit.
På tal om ingenting, efter imorgon ska vi besöka Coop sexton gången till sen är det studenten, det är inte mycket kvar alltså!
Ska äta mina överblivna godisar nu sen i måndags.

Maria som är BÄST!!!

hahaha vad då äckliga människor bara, jag och Joel typ dog av skratt när vi läste det!;) Men bra att det börjar hända saker på din blogg nu!:D



2010-02-17, 22:32:41 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?