tjugotredje februari - tisdag

2010-02-23, 20:06:04 / Kategori:
Vilken friluftsdag det blev, åkte två åk på marias madrass och åt två korvskivor, sen begav vi oss. Drog mot martin, där bjöd jag även han på pizza eftersom att han klarade teoriprovet i morse och alltså är ett steg närmare.

Hann även åka och hälsa på frida sen och det var ju som ett tag sen. Blir eventuellt utgång med dem i helgen, ska fundera lite på det där.
Tryckte resterna av chips påsen, känns inte bra. Varför köper jag de ens, eller tar här hemma när jag vet hur man mår efteråt? Jag och hanna har nu pratat allvar om att börja typ thaiboxning eller något sånt? Det hade varit sjukt najs, fatta fit man skulle bli! Ska försöka klicka runt och se om jag hittar någon information om det där.
Håller tummarna igen babe, det vet du!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?