sjunde januari - torsdag

2010-01-07, 19:22:24 / Kategori:
I tisdags var det grace för hela slanten. Innan var vi hos hanna och firade att damen blivit tjugo år. Efter natten iallafall hade jag så sjukt ont i fötterna, så nu en gång för alla, klackarna åker inte på förrän i sommar igen. Sen var det nån jävel som trampa på foten så har ett fett blåmärke också. Jag och martin åkte hem till han efter grace iallafall. Mys pys!

I onsdags gjorde vi som absolut ingenting. Vaknade tolv-ett som alla andra dagar under det här lovet. Duschade, musik, mat typ. Sen åkte vi till mig och gjorde ungefär samma sak. Vid halv nio bäddade vi ner oss och kollade LA Gigolo, det var underbart.

Vaknade imorse, ett som vanligt, och det är tjugoåtta minus ute! Tänkte vägra gå till bussen, men åkte iallafall samtidigt som martin. Mina ben höll på att ramla av, och min näsa! Hoppade direkt på bussen mot kalix, och här sitter jag nu. Väntar nu på att umgås med linda och erika, förhoppningsvis!!
Skulle få mina julklappar här, bättre sent än aldrig, och sälja lite musmattor ju!
Blir nog luleå imorgonkväll eller lördag morgon igen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?