sjätte juni - söndag

2010-06-06, 17:16:39 / Kategori:
Nu närmar sig studenten. Har redan varit mycket festligheter och fler kommer det bli, känner på mig att detta kommer att bli en fantastiskt rolig vecka, men tanke på dem man har runt om sig.
Igår joinade jag på maskeradfest, jag och martin var the pirates. Sweet!

Och på tisdag är det balen, börjar bli skit nervös på ren svenska. Ska fixa det sista imorgon, hehu.


Frågan är vad som händer efteråt. När sommaren är slut och jobbet är klart. Får man jobba vidare? Snacket går om någon vecka i thailand, hade ju inte varit helt fel. Skaffa en lägenhet och sådana vuxenpoäng kanske? Allt låter lockande. Det ända jag helt säkert vet är att jag kommer ha precis dom jag vill i min närhet! För er släpper jag aldrig ♥

Det här är nog en av de höjdpunkter man har i livet, inget kan fan gå fel.


Tillbaka som mer vuxen.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?