fjärde mars - torsdag

2010-03-04, 13:18:44 / Kategori:
Drömmar är ju som lite roliga.
Nu flera nätter har jag drömt om studenten, balen allting. Studenten blev misslyckad, ingen visste typ att vi skulle gå ut just när vi gick ut så ingen tog emot oss liksom, alla banga på sången osv.

När jag drömde om balen hade jag en pigelin grön ful klänning, och inte nog med det, vi gick själva. Genom kalix gator som det går till där, så gick tjejerna själva och sen hann aldrig killarna gå. Plus att jag snubblade när jag pront skulle hoppa igenom två rep som någon höll över vägen. Självklart slog jag upp knäna..

Inatt drömde jag att jag var tillbaka i sexan, med typ de flesta i min klass idag. Och en jävel tog alla kakor när vi hade fikastund! Men när jag vaknade längtade jag typ tillbaka till sexan, tänk vad skönt allt var då. Men klart vill jag helst att studentdagen ska vara imorgon. Att jag längtar så mycket kan nog de i min närhet konstatera.
Men vad betyder allting då egentligen? Haha!
Tänkte visa mina nya skor som jag skrev om tidigare! Och ett par jeans, japp hör och häpna, ett par jeans jag hittade!

Mattias A!

fan sköna jeans. Måste också hitta ett par jävlar :)) 2 veckor kvar Emma, då smällre!



2010-03-06, 04:15:33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?