tjugoförsta mars - söndag

2010-03-21, 16:35:00 / Kategori:
Hade en toppen födelsedag i fredags. Fick åka hem med martin, där fick jag en blomma, ett jätte fint halsband och massageolja! Den kom till användning dirr, rekomenderar det starkt. 
Lite senare lagade vi kycklingtacos och tog någon öl. Amadeus kom först förbi, sen plingade maria och joel (med en tårta i present som dom bakat, supder duper god) på, sen hanna och anneli. Lite häng med någon öl var det tänkt, men på något sätt drog vi in på cleo, när det ändå är gratis är det väl bara att passa på. Och tro det eller ej, men jag hade faktiskt kul.
Lördagen bestod av att äta upp tårtan jag fick jag "gurra" och "jalla".....
Alla andra tyckte också om den. Sen rullade vi tillbaka mot hertsön och chillade på ganska stenhårt där. Fick köra ola (volvon) igår så lämnade av martin på östermalm innan jag for till hanna där anneli redan var. Vi beställde pizza, kebab, familje, sjukt gott! Sen drog vi till kronan och hängde där ett tag. Fick även mina födelsedagspresenter av dom två, vilket var ett skydd för håret mot plattång, parfym, ett jättefint linne och en byxdress kan man väl kalla det.. Hahaha men tusen tack anyway babes! ♥ Jag begav mig, var då tvungen att hämta upp martin som var på någon klass klassfest i lövskär långt in i skogen åt helvete.. Körde fel ett antal gånger, yess!
Jag ville vaka på natten, eftersom att för det första, var jag inte trött, och för det andra så skulle han åka till kittelfjäll med frilufts idag och kommer hem först söndag. Och ja, vi klarade nog en timma, sen slocknade martin iallafall. Sen vaknar han och skriker, jag vaknar och blir pigg, han går ner och lägger sig med kläderna på, jag kommer efter och tänker äh om han kan så kan jag, så kryper alltså också ner med kläderna. Vaknade halv nio, vilket resulterade inte mycket somn, samma som natten innan. Är egentligen helt slutkörd.
Har nu städat upp i mitt rum, städat på kontoret och duschat. Lite senare kommer några snygga damer på besök, tänkte bjussa lite ananaspaj och fika. Sen slocknar jag nog tidigt ikväll. Imorgon blir det upp med tuppen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?